dinsdag 13 januari 2015

Inspiratie: tassen


In tegenstelling tot veel meiden, heb ik geen ontelbaar aantal tassen. Ik heb wel een aantal verschillende tassen, maar eigenlijk gebruik ik er één dagelijks. Omdat ik voor drie verschillende werkgevers werk, moet ik mijn favoriete tas elke keer weer helemaal leeghalen en vullen met (werk)spullen die ik op dat moment nodig heb. Ain't nobody got time for that!? Daarom ben ik al lange tijd (al maanden!) opzoek naar een mooie tas.


In mijn speurtocht naar de perfecte tas, ben ik altijd zo kieskeurig dat ik altijd weer met lege handen thuis kom. Te groot, te klein, de stof is te slap, niet de juiste kleur etc. Via internet bestellen doe ik liever niet, omdat je dan toch geen goed beeld krijgt voor het formaat en hoe de stof valt.

Qua tassen heb ik een redelijk klassieke stijl. Het liefst heb ik een niet al te grote tas, maar ook weer niet formaatje handtas. Een lang hengsel is eigenlijk ook een vereiste, omdat ik het fijn vind als ik mijn tas over mijn schouder kan dragen. Verder vind ik het belangrijk dat de tas donker is, omdat hij dan langer mooi blijft. Helaas heb ik geen groot budget, waardoor er maar weinig tassen zijn die aan al mijn eisen voldoen en ook nog betaalbaar zijn. Hieronder heb ik, ter inspiratie, een aantal tassen op een rijtje gezet.
Valentino Nero (€99,95) via Zalando


Handtas (€24,99) via H&M


Leren handtas (€129,-) via H&M
Lederlook tas (sale €14,99) via Invito



Fiorelli Codie (€92,86) via ASOS


ASOS Smart City Bag (€54,29) via ASOS

Fiorelli Olivia Jade East West (€84,29) via ASOS
Michael Kors Sutton (€350,-) via de Bijenkorf

Michael Kors Hamilton Traveler (€375,-) via de Bijenkorf


Al deze tassen zijn helemaal mijn smaak. Maar bij de tassen van Michael Kors zwijmel ik echt helemaal weg. Helaas zal ik voor een echte Michael Kors nog even moeten sparen. Voorlopig blijft het bij windowshoppen bij de Bijenkorf. 

Wat vind jij van deze tassen? Helemaal jouw ding of totaal niet jouw smaak?

Liefs, Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten