zondag 29 november 2015

Outfit inspiratie voor de feestdagen

Over minder dan een maand is het al weer kerst. En wat ben ik gek op de kerst: gezellig de dagen doorbrengen met vrienden en familie, cadeautjes geven en krijgen en lekker eten. Kerst is echt iets waar ik al lang naar uit kijk. Kerstavond vier ik samen met mijn vriend. Dan eten we uitgebreid en geven we elkaar cadeautjes. Op eerste en tweede kerstdag gaan we naar familie toe om het te vieren. 

Normaal gesproken is mijn kleding stijl behoorlijk casual te noemen. Met de feestdagen pak ik juist graag groots uit met glitters, pailetten, kant en metallic details. Ik ben een aantal webshops afgestruind op zoek naar nieuwe feestoutfits. Kijk je met mij mee naar mijn favoriete items?




Jumpsuit CoolCat €44,99




Jumpsuit CoolCat €44,99

Jurk Vero Moda €34,95


Jurk New Yorker €29,95


Jurk Vero Moda €39,95




Jurk CoolCat €39,99

Jurk Vero Moda €59,95



Rok Vero Moda €36,95



Peplum rok Vero Moda €16,15 (sale)




Top CoolCat €24,99

Top Zara €39,95

Top Topshop via Wehkamp €20,00 (sale)







Top CoolCat €24,99

Top H&M  €14,99

Top Primark  €18,00




Trui H&M  €19,99



Wat is jouw favoriete kledingitem voor de feestdagen? Of ben jij eigenlijk helemaal niet zo van kerst? 



10 opmerkingen: